Integrace e-mailové adresy do aplikace Pošta v operačním systému Windows 11

21. 4. 2023

Sdílet

 Autor: PCWorld.com
Hledáte způsob, jak zajistit, abyste měli na jednom místě pohromadě více poštovních schránek? Pak máme řešení přímo pro vás.

Co se týče programů pro práci s elektronickou poštou, pak není pochyb, že pro tuto oblast se v internetovém obchodě Windows Store dá nalézt celá řada různých aplikací. Nicméně přímo v operačním systému Windows 11 je integrována jako výchozí aplikace Pošta.

Tato aplikace klidně může představovat jednoduchý způsob, jak mít na jednom místě přístup k více e-mailovým účtům a nemuseli tak v internetovém prohlížeči přeskakovat z jedné internetové stránky na druhou. Pokud tuto aplikaci chcete provozovat, je třeba k ní připojit e-mailové adresy poštovních schránek, z nichž se má pošta načítat a poté zobrazovat. A jak to udělat? Přesný návod najdete na následujících řádcích.

Vyhledání aplikace Pošta v operačním systému Windows 11

Na Hlavním panelu ve spodní části obrazovky se nachází tlačítko v podobě modře zbarvené ikonky Windows.

Když na tuto ikonku klepnete, zobrazí se vám nabídka, v níž vyhledejte ikonku s popiskem Pošta.

Přidání e-mailových schránek do aplikace Pošta v operačním systému Windows 11

Po klepnutí na ikonku aplikace Pošta se zobrazí nové okno se seznamem e-mailových serverů, které je možné do aplikace přidat. Z tohoto seznamu vyberte tu nejvhodnější možnost pro vaši e-mailovou adresu. Pokud byste snad ještě žádnou e-mailovou adresu neměli, pak si ji můžete vytvořit, a to prostřednictvím aplikace Outlook.

Po výběru serveru elektronické pošty se řiďte pokyny, které se objeví na monitoru a které vás vyzvou k přihlášení do vaší e-mailové schránky a k poskytnutí příslušných potřebných oprávnění.

Po přihlášení se následně začnou načítat do aplikace Pošta všechny zprávy, které se vyskytují ve vaší e-mailové schránce. Tato operace může trvat klidně i několik minut, takže mějte trpělivost a počkejte, dokud tato operace neskončí.

Pokud budete potřebovat přidat do aplikace Pošta další e-mailový účet, pak klepněte v levém panelu na ikonku osoby s popiskem Účty.

Za okamžik se zobrazí nové okno s popiskem Spravovat účty a v něm následně ve spodní části uvidíte možnost Přidat účet. Nyní znovu proveďte všechny operace, které jste prováděli při přidání prvního účtu elektronické pošty.

ICTS24

Od této chvíle uvidíte všechny své účty v levém panelu aplikace Pošta, kde si současně můžete ověřit, které z nich máte aktuálně připojeny. Tyto kroky pak následně opakujte znovu a znovu pro každý přidávaný účet tak dlouho, dokud nepřidáte všechny účty elektronické pošty, které jste chtěli přidat. A máte hotovo! Od této chvíle máte v aplikaci Pošta v operačním systému Windows 11 všechny svoje e-mailové schránky na jednom místě.

 

Získejte pro svůj produkt či službu ocenění IT produkt roku! Soutěž „IT produkt roku“ vyhlašuje redakce Computerworldu s cílem vyzdvihnout výrobky disponující vlastnostmi, které je významně odlišují od konkurenčních produktů stejné kategorie. Může přitom jít jak o celkově inovativní pojetí produktu, tak o jednotlivé funkční zdokonalení, výrazně zjednodušené ovládání nebo třeba o výjimečně příznivou cenu.

Soutěž probíhá ve třech samostatných kolech v kalendářním roce a každý postupující produkt či služba do jednoho ze tří finálových kol získává právo na titul IT produkt roku.

Máte-li zájem účastnit se soutěže IT produkt roku, neváhejte. Kontaktujte nás prosím na itprodukt@iinfo.cz.

O přihlášku a více informací si můžete napsat nebo zavolat na telefonech 776 204 420 nebo 604 266 707 či 725 326 893, případně na také na adrese itprodukt@iinfo.cz.