Hlavní navigace

Krátké zprávy

1. 7. 2002

Sdílet

Macromediauvádí nové verze svých produktů, určených pro návrh, tvorbu a provozkomplexních webových stránek a aplikací. Všechny programy nesou označení MX, a spolu s již dříve uvede...
Macromediauvádí nové verze svých produktů, určených pro návrh, tvorbu a provoz
komplexních webových stránek a aplikací. Všechny programy nesou označení MX, a
spolu s již dříve uvedenými Flashem MX a FreeHandem 10 tak utvoří kompletní
řešení pro profesionální webdesignéry. Všechny aplikace řady MX pracují na
platformách Windows 98/Me/NT/2000/XP, MacOS 9.1 a nově také na MacOS X. Firma
Macromedia bude nabízet jak samostatné verze těchto programů, tak balík s
označení Studio MX. Ten zahrnuje Dreamweaver MX, Fireworks MX, Flash

MX, ColdFusion MX a FreeHand 10. Aplikace pokrývají většinu potřeb návrh
statických i dynamických stránek (Dreamweaver MX), přípravu a úpravu grafiky
(Fireworks MX a FreeHand 10), tvorbu interaktivních multimediálních aplikací
(Flash MX) a serverové řešení pro propojení stránek s databázemi (ColdFusion
MX). ColdFusion MX dodávaný v rámci studia je speciální verzí určenou pro
vývojáře, pro samotný provoz on-line aplikací na bázi ColdFusion je nutné
zakoupit vyšší verze produktu.-OK



PCinfo 2.5

Ostravská firma FairNet Systems uvedla na český a slovenský trh program PCinfo
již ve verzi 2.5. Jedná se o nástroj pro detekci a evidenci počítačů,
usnadňující práci IT manažerů zejména velkých a středních počítačových sítí.
Nová verze nabízí lepší možnosti zpracování získaných údajů a jejich prezentaci
formou četných obrazovkových i tiskových výstupů. Výrobce rovněž podstatně
rozšířil možnosti vyhodnocování a evidenci licencí i zadávání souvisejících
ekonomických údajů z fakturačních podkladů. PCinfo umožňuje detekci hardwaru i
pod operačními systémy Windows 2000, NT a XP.-OK



Top manažer v Praze

Dne 22. 5. navštívil Prahu dr. Raj Nathan, starší viceprezident Sybase a
generální ředitel divize "Enterprise Solutions". Sybase se podle jeho slov v
současné době soustřeďuje především na tři klíčové strategické segmenty. Je to
zejména infrastruktura pro e-business, kam patří veškeré technologie a nástroje
pro Business Intelligence, Enterprise portály a komplexní podniková řešení.
Druhý segment, označovaný jako v-business, je zacílen na řešení pro vertikální
trhy, jako jsou oblasti financí, telekomunikací, zdravotnictví a médií. Konečně
třetím strategickým segmentem, na který se Sybase zaměřuje, je m-business, tedy
především nástroje pro mobilní a bezdrátovou komunikaci.-OK




Autor článku