Computerworld přináší seriál o archivaci e-mailů. Kromě praktických důvodů spojených s dalším používáním obsahu zpráv může být motivem pro nasazení takového řešení i potřeba dosáhnout shody s předpisy/regulačními požadavky. Software pro archivaci e-mailů se liší podle toho, nakolik umožňuje vynucování politik či provádí deduplikaci dat, kolik obsahuje přednastavených rolí atd.
CIO-BusinessWorld publikuje materiál o řešení úniku informací. Nejlepší samozřejmě je, aby k něčemu takovému vůbec nedošlo, ale pokud už dojde, co dělat a co naopak nedělat? Zejména v první fázi je třeba zabránit panice a zkratovým jednáním, není třeba ani ihned řešit, kdo za to může. Klíčem k úspěšnému zvládnutí krize je mít plán, hlavně ovšem mít tento plán důkladně otestovaný. Firmy by po incidentu měly shromáždit a uchovat veškeré důkazy pro případ budoucích soudních sporů. Pak je třeba vyhodnotit, koho o události informovat (tedy vyjma těch institucí, kde to vyžaduje zákon).
Čeští mobilní operátoři chtějí bránit podvodům při prodeji přes telefon. Telefónica O2 a T-Mobile se dohodly na společném etickém kodexu pro takto nabízené prodeje.
Mohla by být bezpečnost internetového bankovnictví motivem pro přechod z Windows na Linux na straně klienta? „Australská policie údajně přímo doporučuje lidem vyvarovat se používání Windows při finančních transakcích a místo toho radí pořídit si jen pro tyto účely malou a rychlou distribuci Linuxu, jako je třeba Puppy Linux, v níž budou citlivé operace provádět. Další variantou je např. vytvoření linuxového bootovacího CD...“