Hlavní navigace

Listopadový GameStar ve znamení Rome a Warhammer 40,000

27. 10. 2004

Sdílet

Pozítří vychází 67. číslo GS s Rome: Total War a Warhammer 40,000: Dawn of War...

Podzim nabírá obrátky a zalézá pod kabát, ale naštěstí je tu nový GameStar, který vás zbaví listopadových depresí. Nové číslo našeho časopisu o počítačových hrách vychází již pozítří, tedy v pátek 29. října, a tentokrát se ponese ve znamení dvou vynikajících strategií. Říká vám něco Rome: Total War nebo Warhammer 40,000: Dawn of War? Pokud ne, tak byste měli tento nepříjemný nedostatek hodně rychle napravit, jelikož tyto strategie bezpochyby patří k současné špičce. Prvně zmiňovanou hru od vývojářského týmu Creative Assembly podrobně otestoval a popsal Viktor Bocan, jenž na ní měl již dlouhou dobu velký zálusk. Již z hodnocení, které se vyhouplo nad úžasnou devadesátku, je vidět, že ho nový Total War rozhodně nezklamal. Realtimovou strategii z oblíbeného prostředí Warhammeru 40,000 si vzala pod svůj přísný pohled Alžběta Trojanová, která chválou rovněž nešetřila a nadělila jí vynikajících 91 %.
Tím ale nadílka recenzí očekávaných titulů letošního roku rozhodně nekončí. V listopadovém GameStaru najdete dále například fantasy realtimovou strategii Kohan II: Kings of War, akční datadisk Hidden & Dangerous 2: Sabre Squadron, historickou realtimovou strategii Knights of Honor, vojenskou taktickou akci Full Spectrum Warrior, slovenské akční RPG Kult: Heretic Kingdoms, multiplayerovou akci Star Wars: Battlefront nebo závodní hru Colin McRae Rally 2005. Krom toho jsme pro vás připravili i spoustu preview a dalších aktuálních informací z herního průmyslu, takže se určitě nebudete nudit. Zatím tedy alespoň nahlédněte do virtuálního světa Rome: Total War prostřednictvím ukázky z naší vyčerpávající recenze:

"Jestli si vzpomínáte na to obrovské „ach“, co jste zažili v prvních minutách Společenstva prstenu – v okamžiku, kdy se obří armády skřetů a aliance elfů a lidí střetly uprostřed pustiny – víte zhruba, jak vypadá Rome: Total War. Tedy… je barevnější (docela hodně do červena, případně do modra), ale to hlavní, tedy pocit, že jste tam, opravdu přímo tam, ten je úplně stejný. A pak vědomí, že je to hodně, opravdu hodně veliké.
Série Total War zazářila poprvé v barevné zbroji japonského samuraje. Šógun byl novátorský, zajímavý, chytlavý – a hlavně veliký. Možná je právě tohle ten nejcharakterističtější přívlastek celé série. Jistě, ve spoustě her ovládáte „ve skutečnosti“ spousty jednotek, třeba v Civilizaci, ale Šógun byl jedním z prvních, kde to bylo opravdu vidět. Medieval vylepšil základní koncept a přidal pár věcí navíc, ale to, co přichází teď, je prostě revoluce. Rome: Total War není jenom skvělá strategie – je to sen každého, kdo to s virtuálním hraním na vojáčky myslí vážně."

Autor článku