Marketingovým ředitelem firmy Dell pro východní Evropu, Irsko a skandinávské země se stal Čech

27. 5. 2008

Sdílet

Vít Šubert byl jmenován do pozice regionálního marketingového ředitele pro Východní Evropu, Irsko a Skandinávské země. Do jeho působnosti tak nyní spadá jeden z klíčových regionů, ve kterém společnost Dell vidí veliký potenciál. Zůstává rovněž členem regionálního vedení Dellu a náplní jeho práce bude tvorba a koordinace marketingových strategií v celém regionu.

Vít Šubert byl jmenován do pozice regionálního marketingového ředitele pro Východní Evropu, Irsko a Skandinávské země. Do jeho působnosti tak nyní spadá jeden z klíčových regionů, ve kterém společnost Dell vidí veliký potenciál. Zůstává rovněž členem regionálního vedení Dellu a náplní jeho práce bude tvorba a koordinace marketingových strategií v celém regionu.
„Máme velice dobré zkušenosti s českými manažery a jejich působením na regionální úrovni. Vít rozhodně patří mezi ty nejschopnější, a proto jsme mu dali důvěru a svěřili mu jeden za našich klíčových regionů, od kterého si hodně slibujeme,“ Michael Buck, EMEA Marketing Director společnosti Dell Computer.
Svou kariéru Vít Šubert zahájil v roce 1992 v marketingovém oddělení společnosti Philip Morris. Od roku 2001 zastával ve společnosti Nextra Czech Republic funkci generálního ředitele. Do společnosti Dell Computer přišel v roce 2003 na pozici marketingového ředitele české a slovenské pobočky. Rok a půl rovněž působil jako obchodní ředitel slovenské pobočky. Od července 2007 zastával pozici regionálního marketingového ředitele pro Česko republiku, Slovensko, Polsko, Irsko a Portugalsko.

 

Autor článku