Každý den potřebují firemní obchodníci u zákazníka či techničtí pracovníci v terénu pracovat s aktuálními firemními daty a dokumenty. Ať to jsou prezentace, katalogy, produktové listy, ceníky, výrobní dokumentace nebo smlouvy. Další zaměstnanci mohou potřebovat například školicí a studijní materiály, pracovní a technologické postupy nebo jiné tiskoviny. V každém případě to stále doposud bývá potištěná hromada papírů, kterou je třeba přenášet, doplňovat, třídit či jinak organizovat.
Obchodníci nebo techničtí pracovníci tak nemusí mít vždy dostupné aktuální informace o produktech a službách v době, kdy je potřebují. To může mít vliv na samotné obchodování a jeho úspěšnost, pošramocení důvěry nebo dobrého jména či dokonce neuzavření obchodu.
Distributoři a partneři, kteří dostávají aktuální podklady o firemních produktech a službách standardními kanály, jako je email, partnerský web apod. přes veškerou snahu nejsou schopni dokumenty v rámci interních procesů aktualizovat. Přitom je jisté, že partner správně informovaný o firemních produktech je schopen zajistit násobně vyšší odbyt firemních produktů a služeb.
Řešením je TouchPedia
Mobilní služba TouchPedia je odpovědí na denní souboj s lavinou papírových dokumentů. Nabízí zcela nový přístup k přípravě, publikování a správě firemních informací. Řešení zajistí, že firemní pracovnici, partneři či zákaznici budou mít potřebné aktuální dokumenty či data vždy po ruce ve svém smartphonu či tabletu. Důležité je, že aplikaci s dokumenty mohou využívat i v offline režimu, když právě není k dispozici online připojení.
Řešení je složeno z mobilní a publikační internetové (cloudové) části. Mobilní aplikace poskytuje uživatelům rychlý přístup k dokumentům na mobilních zařízeních a dobrý přehled. Při každém spuštění si obsah synchronizuje do tabletu či telefonu. Mobilní aplikace v současnosti podporuje platformy Android a iOS.
Do cloudové publikační části aplikace TouchPedie jsou umístěny firemní informace, texty dokumentů případně přílohy v různých formátech. Dokumenty, lze třídit a kategorizovat do skupin podle potřeb a jejich využití ve firmě.
Aplikace je rozšířitelná o analytické nástroje. Díky jim je možné vyhodnocovat, jaké dokumenty využívají různé pozice pracovníků nejvíce a které naopak nejméně. To umožní marketingovým týmům zefektivnit přípravu materiálů tak, aby obsahovaly efektivní informace a argumenty.
Kde a jak lze mobilní službu využít
TouchPedia je vysoce škálovatelný a univerzální nástroj, který může sloužit uživatelům z různých oblastí. Uplatnění najde všude tam, kde se pro práci využívají dokumenty a písemnosti, které je třeba různě třídit podle využití. Takže skoro všude… v bankovnictví, pojišťovnictví, farmakologii, zdravotnictví, výrobě, energetice, dopravě, cestovním ruchu, ve velkoobchodu a maloobchodu i v dalších oblastech.
- Obchodníci pak mohou zákazníkům zajímavě prezentovat přímo z mobilních zařízení prezentace služeb a produktů s aktuálními cenami.
- Servisní pracovníci mají v terénu k dispozici aktuální katalogy náhradních dílů, které mohou pro svou práci potřebovat.
- Zaměstnanci mají vždy po ruce aktuální školící materiály pro firemní kurzy a školení.
Řešení je poskytováno jako služba s měsíční platbou za využívaný počet licencí. Pružná obchodní politika dovoluje efektivně pracovat s potřebnými počty licencí včetně zvýhodněných balíčků. Možné je samozřejmě si službu na dva týdny zdarma vyzkoušet.
Petr Moláček
Potřebujete pracovat s aktuálními dokumenty v terénu, mít aktuální data vždy k dispozici na dotek? Využijte služeb Ness Technologies a pořiďte si TouchPedii