Mobilní aplikace od Cleverlance pro klienty České spořitelny

19. 11. 2012

Sdílet

 Autor: Česká Spořitelna / Google Play
Konzultační softwarová společnost Cleverlance Enterprise Solutions vyvinula pro klienty České spořitelny, kteří využívají chytré telefony s operačním systémem Android, aplikaci pro realizaci bankovních operací.

Konzultační softwarová společnost Cleverlance Enterprise Solutions vyvinula pro klienty České spořitelny, kteří využívají chytré telefony s operačním systémem Android, aplikaci pro realizaci bankovních operací.

Klienti České spořitelny mohli doposud využívat mobilní bankovnictví Servis 24 na zařízeních s operačním systémem iOS. Díky řešení od Cleverlance Česká spořitelna od dnešního dne zpřístupnila mobilní bankovnictví i pro telefony s mobilní platformou Android. Aplikace je volně ke stažení z portálu Google Play.

Díky této aplikaci mohou nyní klienti zobrazit přehled svých účtů, zadávat příkazy, sledovat transakční historii či používat a definovat šablony příjemců. Aplikace také umožňuje skenovat složenky, což výrazně urychlí a zpřesní zadání platebního příkazu. Klient data ze složenky nemusí opisovat, číselné údaje na složence se do platebního příkazu převedou automaticky.

bitcoin_skoleni

Aplikace Servis 24 pro OS Android rovněž podporuje mobile banking pro více uživatelů na jednom zařízení. Tuto vlastnost využijí zejména ti, kteří mají v rodině jen jeden chytrý telefon. Spravovat své účty díky aplikaci České spořitelny může na jednom zařízení každý člen samostatně.

Klienti využívající mobilní aplikaci Servis 24 samozřejmě získají i další užitečné informace, jako jsou polohy bankomatů a poboček, navigace k nim či otevírací doba poboček. Aplikace prošla přísnými interními i externími testy a splňuje všechna bezpečnostní kritéria, která na ni klade Česká spořitelna.