Mobilní aplikace od Cleverlance pro klienty České spořitelny

19. 11. 2012

Sdílet

 Autor: Česká Spořitelna / Google Play
Konzultační softwarová společnost Cleverlance Enterprise Solutions vyvinula pro klienty České spořitelny, kteří využívají chytré telefony s operačním systémem Android, aplikaci pro realizaci bankovních operací.

Konzultační softwarová společnost Cleverlance Enterprise Solutions vyvinula pro klienty České spořitelny, kteří využívají chytré telefony s operačním systémem Android, aplikaci pro realizaci bankovních operací.

Klienti České spořitelny mohli doposud využívat mobilní bankovnictví Servis 24 na zařízeních s operačním systémem iOS. Díky řešení od Cleverlance Česká spořitelna od dnešního dne zpřístupnila mobilní bankovnictví i pro telefony s mobilní platformou Android. Aplikace je volně ke stažení z portálu Google Play.

Díky této aplikaci mohou nyní klienti zobrazit přehled svých účtů, zadávat příkazy, sledovat transakční historii či používat a definovat šablony příjemců. Aplikace také umožňuje skenovat složenky, což výrazně urychlí a zpřesní zadání platebního příkazu. Klient data ze složenky nemusí opisovat, číselné údaje na složence se do platebního příkazu převedou automaticky.

ICTS24

Aplikace Servis 24 pro OS Android rovněž podporuje mobile banking pro více uživatelů na jednom zařízení. Tuto vlastnost využijí zejména ti, kteří mají v rodině jen jeden chytrý telefon. Spravovat své účty díky aplikaci České spořitelny může na jednom zařízení každý člen samostatně.

Klienti využívající mobilní aplikaci Servis 24 samozřejmě získají i další užitečné informace, jako jsou polohy bankomatů a poboček, navigace k nim či otevírací doba poboček. Aplikace prošla přísnými interními i externími testy a splňuje všechna bezpečnostní kritéria, která na ni klade Česká spořitelna.