Společnost ALC v listopadu uvedla novou verzi systému Nástěnka, který je určen
k rezervaci a dispečinku služebních automobilů a společných místností ve
firmách, na úřadech měst a v organizacích státní správy. Pracovníci zadávají do
systému své objednávky přímo ze svých počítačů. Každá objednávka je po
absolvování schvalovacího kolečka doručena dispečerovi, který jí přidělí volné
vozidlo a případně vytiskne příkaz k jízdě. Objednávky v elektronické podobě
značně zefektivňují proces žádání. Systém zajišťuje prakticky okamžitý přenos
objednávek k těm osobám, které je mají schválit v závislosti na nastavených
schvalovacích pravidlech. Velkým přínosem pro optimální využívání sdílených
prostředků organizace je také fakt, že každý pracovník má již v okamžiku
podávání objednávky přehled o volných kapacitách v daném termínu.
Odkaz: http://www.alc.cz