Nového desktopového klienta pro UC uvedla na trh Avaya

21. 3. 2008

Sdílet

Produkt one-X Communicator nabízí údaje o dostupnosti uživatele a podporuje přenos zvuku a videa na různých protokolech.

Řešení one-X Communicator, které kombinuje telefonování s podporou pro video, s vizuální hlasovou schránkou, s informacemi o dostupnosti, e-mailem, různými systémy okamžitého zasílání zpráv či konferenčními hovory, představila firma Ayaya. Novinka podporuje komunikační protokoly H.323 a SIP.
„Avaya one-X Communicator nabízí velmi flexibilní a výkonné řešení pro podniky i zaměstnance,“ řekla Mary Dunlop, viceprezidentka, Unified Communications Product Management, Avaya. „S jedinou počítačovou aplikací si mohou uživatelé přesněji a efektivněji volit, jak a kdy komunikovat.“
Základní verze aplikace one-X Communicator kombinuje sledování dostupnosti z řešení Avaya Communication Manager se systémem okamžitého zasílání zpráv na serveru Microsoft Office Communications Server; verze Intelligent Presence budou podporovat i další zdroje.
Mezi další možnosti aplikace one-X Communicator patří vizuální a zvukové konference, díky nimž zaměstnanci vidí, kdo se připojil a kdo vstoupil do konferenčního hovoru v systému Avaya Meeting Exchange, a mají důležité podpůrné informace k diskusi.
Produkt one-X Communicator bude celosvětově dostupný v květnu a je součástí řešení Avaya Unified Communications for Teleworkers and for Mobile Workers a Avaya Unified Communications Standard Edition.

 

Autor článku