TomTom, známý výrobce navigačních produktů, poskytovatel navigačních řešení, se tento týden prezentuje na evropském autosalonu Geneva Motor Show. Ve svém stánku o rozloze 200 m² předvádí TomTom své nejnovější produktové portfolio stejně a dvě nová automobilová řešení. Přinášíme krátké shrnutí nejdůležitějších novinek, které zde TomTom představil.
CARMINAT TOMTOM
Během tiskové konference Renaultu dne 3. března představil TomTom nové řešení Carminat TomTom, vestavěnou navigaci v ceně €490 EUR. Carminat TomTom bude dostupný v západní Evropě v malých až středně velkých vozech Renault, jmenovitě u modelů Clio, Megane, Laguna a Scenic.
Specifikace:
Vestavěné navigační řešení pro automobily Renault
Barevná obrazovka s úhlopříčkou 5,8"
Dopravní informace RDS TMC
Technologie TomTom Map Share
Software TomTom HOME
Záruka nejnovějších map
TOYOTA
TomTom dále v Ženevě oznámil, že v posledním čtvrtletí 2009 nabídne druhou generaci polovestavěného navigačního řešení pro vybrané vozy Toyota v západní Evropě.
Výkonný ředitel (CEO) skupiny TomTom, Harold Goddijn, okomentoval tyto dvě novinky z ženevského autosalonu:
„I když si myslíme, že PND (přenosné navigační přístroje) nadále zůstanou nejoblíbenější navigační platformou, v budoucnu se budeme zaměřovat na poskytování našich navigačních služeb uživatelům všech typů zařízení a platforem - tedy automobilových, mobilních a online, a to jak přímo, tak i prostřednictvím různých partnerů.“
INOVACE
TomTom na svém stánku prezentoval inovativní trasovací a mapové technologie, jako je IQ Routes, HD Traffic a Map Share a také aktualizované mapy.
TomTom zároveň poprvé předvedl testovací verzi svého online Route Planneru, který uživatelům umožňuje naplánovat si předem trasu a zjistit přesný čas příjezdu do zvolené destinace ještě než vyrazí na cestu.
PRODUKTOVÉ PORTFOLIO TOMTOM
Návštěvníci stánku si mohli vyzkoušet produkty nejvyšší řad, jmenovitě TomTom GO x40 LIVE a TomTom GO x30. Hosté měli rovněž příležitost vyzkoušet si bezplatnou aplikaci TomTom HOME zajišťující aktualizace přístrojů a stahování nového obsahu, jako jsou mapy, software a hlasy.
Výkonný ředitel (CEO) skupiny TomTom, Harold Goddijn, komentuje novou strategii TomTom v oblasti produktů a služeb:
"Budeme pokračovat ve vývoji vlastností, které jsou relevantní pro požitek z jízdy. Kromě toho se poskytováním dynamického trasovacího průvodce přímo do vozidla zaměřujeme na optimalizaci těchto zkušeností a současně tím řidičům pomáháme lépe se vypořádat s chaosem na silnicích, mít řízení více pod kontrolou a dojet do cíle tou nejlepší cestou."