Dron, který firma ve videu předvedla, je však od prvotních návrhů dost odlišný. Nový model například nosí zásilky místo pod sebou ve svých vnitřnostech. Letoun se při vzletu vznese do výšky 120 m a poté letí jako klasické letadlo.
Při vertikálním přistávání dron pustí zásilku do cílové destinace, kterou opět vertikálně opustí. Příjemce zásilky pak dostane zprávu, že má balíček na dvorku.
Amazon však neopustí ani předchozí návrhy dronů. Časem si přichystá celou řadu designů pro různá životní prostředí. Aspoň to tvrdí tvář reklamního videa Amazonu Jeremy Clarkson.
Nový dron najednou uletí až 24 kilometrů a dokáže se vyhnout překážkám ve vzduchu i na pevnině. Amazon má podle svých slov v zásobě nyní více než dvanáct prototypů, které se nacházejí v centrech ve Spojených státech, Velké Británii a Izraeli.
Oficiální vypuštění dronů do vzduchu pak závisí na povolení amerického Federálního leteckého úřadu (FAA). Ta již navrhla podmínky, za jakých by letounům Amazonu fungování povolila. Drony by nesměly vážit více než 28 kilogramů, létat pouze za světla a za dohledu operátorů na pevnině.