Celá myšlenka je velmi jednoduchá a před několika lety už tu byla (a v různých projektech stále je). Na speciálním 120Hz monitoru počítač renderuje dva obrazy pro levé a pravé oko, které střídavě zobrazuje a podle toho vám brýle jedno či druhé oko odkryjí.
Výsledkem je prý fantastický a realistický zážitek z 3D hraní her. A NVIDIA to se svým novým projektem myslí opravdu vážně, o čemž svědčí nové ovladače, které jsou optimalizované pro 350 současných her, mezi který mi nechybí například Race Driver GRID a další.
Celé to má však i své nevýhody. Sem patří nutnost koupě speciálního 120Hz monitoru, který nepatří zrovna k nejlevnějším, vysoký výkon počítače, protože počítač renderuje dvě různé scény (pro pravé a levé oko) anebo také to, že 3D prostředí je prý hodně náročné na oči, které se rychle unaví a začnou bolet.
- - Tomáš Šulc