Zatímco dnes mají GeForce GTX 260 aktivovaných pouze 80% texturovacích i unifikovaných jednotek (32 texturovacích a 192 unifikovaných), u vylepšené GeForce GTX 260 to bude 90%, tedy 36 texturovacích a 216 unifikovaných. Zůstane omezená sběrnice stejně jako kapacita grafické paměti na 896MB, což však nemusí vadit, protože i 448 bitů dnes více než postačí.
Stejně tak zůstanou i frekvence karty 575MHz jádro, 1240MHz unifikované shadery a rovné 2GHz na pamětech. Právě frekvence v celé mozaice nějak nesedí. Kdyby totiž byly vyšší, řekl bych, že se jedná o využití defektních jader 55nm GT200, které NVIDIA chystá, ale 55nm verze bude jistě zvládat daleko vyšší frekvence, takže proč zůstat u těch současných? Na vysvětlení této otázky si zatím budeme muset počkat.
- - Tomáš Šulc