Demo Pekelné brány představí hráčům postavu hlavního hrdiny, výpravný příběh a vysoce dynamický akční herní systém, v jehož rámci se Dante probojovává od povrchu země dolů až k branám pekla. Čekají na ně velmi rychle probíhající souboje s hordami nepřátel, při nichž se čepele zbraní nezastaví ani na chvíli až do závěrečného rozhodujícího duelu se Smrtí. Po triumfu nad ní, coby hlavním protivníkem, se Dante ozbrojí její kosou a mocným svatým křížem a bude připraven rozrazit bránu do pekla.
„Naším hlavní cílem na začátku tohoto projektu bylo vytvořit příběh pouti do pekla, který v hráčích vyvolá naprosto autentické pocity,“ uvedl výkonný producent Jonathan Knight. „Demo dá každému nahlédnout do způsobu, jakým jsme toto téma uchopili, a umožní vyzkoušet si herní systém. A jelikož v únoru bude následovat celých devět pekelných kruhů, dá se v tomto případě říci, že toto je jen skutečně malé ‚nahlédnutí pod pokličku‘.“
Hlavním motivem Dante’s Inferno z produkce EA je procházení devíti kruhy pekla podle Danta Alighieriho – předpeklím, chtíčem, obžerstvím, chamtivostí, zlobou, kacířstvím, násilím, podvodem a zradou. Každý z kruhů, zobrazovaný ve vysoké frekvenci 60 snímků za sekundu, se vyznačuje charakteristickým prostředím, zbrusu novými příšerami, hrůznými démony, prvky příběhu a hudebním doprovodem, které nastolí pro jednotlivé hříchy tu pravou atmosféru.
Datum vydání hry pro Severní Ameriku a Evropu je stanoveno na 9., resp. 12. února 2010 ve verzích pro počítačový zábavní systém PLAYSTATION 3, videoherní a zábavní systém Xbox 360 a systém PlayStation Portable (PSP). Demo Pekelné brány bude k dispozici jen na konzolách PlayStation 3 a Xbox 360.
zdroj: TZ