Podle pravidelně vydávané studie Mobile Web report používalo v říjnu prohlížeč Opera Mini již 39,6 milionu uživatelů, přičemž v září to bylo 35,6 milionu a v srpnu 31,9 milionu. Obliba tohoto prohlížeče tedy roste raketovým tempem a je nesrovnatelná s jakýmkoliv jiným produktem na tomto trhu. Počet stránek přes zobrazených přes Operu Mini se zvýšil za říjen na 17,2 miliardy oproti zářijovým 15 miliardám. Toto číslo značí 14,8% meziměsíční nárůst a meziročně se pak jedná o +238%.
Nejvíce je Opera Mini používaná v Rusku, následuje India, Čína a Ukrajina. Jon von Tetzchner, CEO společnosti Opera Software si nárůst pochvaluje a komentuje jej slovy, že přístup k webu na mobilních přístrojích způsobí komunikační revoluci a jejich prohlížeč k této změně výrazně přispívá a má potenciál ovlivnit životy velké skupiny lidí. Vzhledem k velkému úspěchu v oblasti mobilního internetu a naopak trvalé stagnace na nízkých hodnotách u desktopových prohlížečů začínají někteří komentátoři uvažovat, že Opera by se mohla přeorientovat plně na mobilní segment a zaměřit na něj všechny své síly, neboť zde jsou její perspektivy největší.
Popularita Opery Mini může být dána i její schopností komprimovat přenášená data, čímž dochází ke zrychlení práce s mobilním internetem. Většina uživatelů totiž má k dispozici jen pomalé mobilní internetové připojení a jak ukazují testy, ani 3G mobilní sítě nejsou v tomto směru výhrou (viz zítřejší článek na toto téma). Opera označuje technologii komprese dat za přínosnou i v tom směru, že řadě uživatelů, kteří platí za přenesená data, ušetří výraznou část poplatků.
Mezi nejnavštěvovanější webové stránky pomocí Opery Mini patří Facebook, Google, Yahoo a Wikipedia.