Za řešením pro jednoduché, rychlé a bezpečné řešení pro elektronické platby stojí Československá obchodní banka/Poštovní spořitelna a společnost Logos, které je společně připravily. To funguje již od dubna a snaží se reagovat na aktuální trendy a požadavky uživatelů.
Zaplatit nebo dostat zaplaceno na internetu je díky službě PaySec stejně jednoduché jako poslat e-mail. Pro uživatele internetu a internetové obchodníky tak vznikla nová možnost platit a okamžitě přijímat platby snadno a bezpečně i bez platební karty či aktivního internetového bankovnictví. A vůbec nezáleží na tom, ve které bance máte účet.
Podle posledních informací nákupy v českých internetových obchodech rostou každý rok zhruba o 40 %. Zároveň roste prodej obsahu (hudba, filmy) a služeb (on-line půjčovny, jízdenky, předplatné). Právě u těchto nákupů může uživatel služby PaySec zboží nebo službu používat ihned po zaplacení. To mu ostatní internetové platební nástroje - PR SMS, platební karty, bankovní převody – neumožňují. PaySec zaplňuje mezeru na českém trhu a nabízí skutečně univerzální nástroj pro on-line platby, který u nás dosud chyběl.
Zbyněk Bajer, Senior Manager společnosti Logos k tomu říká: „Našim zákazníkům se snažíme vytvářet inovativní řešení, která budou mít zásadní význam pro jejich podnikání. Věděli jsme, že na trhu dlouhodobě chybí nástroj, který by byl atraktivní pro obchodníky i klienty a zohledňoval domácí prostředí. Zároveň bylo jasné, že jej může realizovat a provozovat jen silná banka. V průběhu roku 2006 jsme začali společně s ČSOB pracovat na přípravě konceptu bezpečné platby. Dnes už připravujeme další vylepšení a novinky pro podporu uživatelů i obchodníků,“ dodává Bajer.
Více informací o řešení Paysec lze najít v článku PaySec zjednoduší nakupování na internetu.