Philips nabízí 90 denní záruku vrácení peněz

30. 8. 2011

Sdílet

 Autor:
Philips nabízí časově omezenou možnost vrátit vybrané typy výrobků po dobu 90 dní od zakoupení.

Společnost Philips se rozhodla upozornit koncové zákazníky na vysokou kvalitu svých výrobků prostřednictvím možnosti nechat si v případě nespokojenosti vrátit plnou cenu výrobku, a to až do devadesáti dnů od zakoupení a bez udání důvodu. Kampaň potrvá od 1. září 2011 do 31. ledna 2012 a bude se týkat všech žehliček, holicích strojků, epilátorů, kuchyňských robotů a tyčových mixerů.

Zákazník, který z jakéhokoli důvodu již nebude chtít výrobek Philips nadále používat, jej musí vrátit nepoškozený, s veškerým příslušenstvím a v původním balení. Výrobky není možné vrátit v obchodě, kde byly zakoupeny. Vrácení se provádí poštou zasláním na příslušnou adresu spolu s originálem účtenky a vyplněným kuponem, který je k dostání v obchodech a ke stažení na stránkách www.philips.cz.

Mimořádná devadesátidenní záruka vrácení peněz bude probíhat od 1. září do konce ledna 2012 a bude podpořena především prostřednictvím in store komunikace a POS materiálů. Informace o akci budou rovněž umístěny na stránkách www.philips.cz.