Nové logo společnosti Acer je světlejší, jasnější a kulatější. Na první pohled mají linie jednotnou tloušťku a logo působí jednodušeji. Změna přichází přibližně týden poté, co Gainfranco Lanci, výkonný ředitel společnosti, podal výpověď, protože se neshodl s představenstvem na dalším vývoji firmy.
Předchozí verzi loga Acer používal po deset let. „V historii 35leté společnosti Acer jsme změnili firemní logo několikrát,“ uvedla tisková mluvčí společnosti pro Financial Times. „Po každé to bylo, když jsme čelili novým výzvám a v další fázi našeho vývoje. Minulá změna proběhla v roce 2001, kdy jsme oddělili výrobní byznys, abychom se mohli více soustředit na značku.“ Acer uvádí, že se v tomto stádiu vývoje chce více zaměřit na hodnotu pro zákazníky a posílení značky.
Chce snad Acer omladit?
Podle Aceru má nové logo čistší a hladší font, a světle zelená má navozovat mladší a aktivnější pocit. Nová barva je podle výrobce také poměrně neokoukaná a nepoužívaná. Financial Times však upozornili, že velmi podobný odstín používá například Google u Androidu.
Přibližně před měsícem byla také spuštěna nová verze webových stránek společnosti Acer. Nejvýraznější barvou je kromě střídajících se odstínů šedé (černé) na pozadí právě světle zelená barva. Acer zde vsadil především na stylové obrázky a fotografie.
Zdroj: Acer, Financial Times, ChannelWorld