Power BI pro Office 365

22. 11. 2013

Sdílet

 Autor: © mikkolem - Fotolia.com
Power BI pro Office 365 je řešení Business Intelligence (BI) v cloudu, které umožňuje zákazníkům snadné získávání poznatků z jejich dat, a také práci v Excelu při analýze a vizualizaci dat jednoduchým způsobem.

(PR článek)

Power BI pro Office 365 pomáhá uživatelům sdílet informace, nalézat odpovědi a zůstat ve spojení se svými daty z jakéhokoliv zařízení.

Ve společnosti Ness Technologies vidíme v Power BI silnou výhodu Office 365 vůči např. konkurenčním nástrojům (např. Google Apps), které z hlediska analýzy dat hodně pokulhávají. Pro společnosti, které stále využívají pro analýzu dat kontingenční tabulky v Excelu – a takových je na českém trhu stále velké množství – je to obrovská výhoda, jelikož mohou tato data dostat do všech svých zařízení.

Množství obchodních dat nadále roste obrovskou rychlostí, a proto je nyní pro úspěšné podnikání zásadní porozumět všem příchozím informacím. Úspěch může být podmíněn nástroji, které firma poskytne svým zaměstnancům pro lepší práci s přívalem množství dat. Lidé si oblíbili Excel pro analyzování dat, a proto byl vytvořen Power BI pro Office 365 přímo na těchto zkušenostech, což z něho dělá ještě výkonnější nástroj. Možná jste se už setkali se schopnostmi Power Pivot a Power View v Excelu, které byly dále rozšířeny.

Power BI pro Office 365 nyní obsahuje:

  • Power Query - který umožňuje zákazníkům snadné vyhledávání a přístup k veřejným a firemním datům v rámci Excelu (dříve známý jako „Data Explorer“)
  • Power Map - nástroj pro vizualizaci 3D dat pro mapování, zkoumání a interakci s geografickými a temporálními daty (dříve známý pod krycím názvem „Geoflow“)
  • Power Pivot - pro tvorbu a úpravu flexibilních datových modelů v rámci Excelu
  • Power View - pro vytváření interaktivních tabulek, grafů a další vizuální reprezentaci dat

Víme, že je nejen důležité mít možnost snadno identifikovat nové poznatky ze svých dat, ale také spolupracovat a umožnit přístup k těmto datům v důvěryhodném prostředí. To je důvod, proč Power BI pro Office 365 rozšiřuje už existující systémy ve firmě, čímž přidává hodnotu už známým službám.

Power BI pro Office 365 nabízí:

  • Power BI sites - vyhrazené BI pracovní prostory pro spolupráci v Office 365 pro sdílení dat a poznatků s kolegy. Power BI sites také udržuje data zákazníků stále aktuální, s připojením a aktualizací dat zpět na datové zdroje ve firemních prostorech.
  • Nové možnosti dotazování v přirozeném jazyce - umožňují zákazníkům klást otázky a dostávat odpovědi. Jednoduše napíšete dotaz do dialogového okna a systém interpretuje a automaticky generuje interaktivní tabulky a grafy na základě dostupných dat.
  • Propojená BI zkušenost - nativní aplikace pro Windows 8, Windows RT a iPad pro přetrvávající spojení se svými dokumenty a daty kdekoliv se nacházíte, stejně jako podpora HTML5 pro používání prohlížeče na jakémkoliv zařízení.

Martin Kunz, Ness Technologies

ICTS24

Chcete se dozvědět více o řešení, které zvýší produktivitu ve vaší společnosti? Potřebujete snížit náklady na informační technologie a jejich údržbu nebo integrovat Office 365 nebo Google Apps do vaší infrastruktury? Navštivte zdarma například webinář na Google Apps „Jak využít Google Apps naplno?