20. červen se stal dnem oficiálního zahájení činnosti nového hráče na poli telekomunikací a médií, a to nijak nevýznamného, neboť společnost Acision vstupuje na trh v pozici lídra s kapitálovou hodnotou půl miliardy dolarů a třemi stovkami klientů obsluhujících přes miliardu zákazníků.
Acision vznikla nedávnou akvizicí divize LogicaCMG Telecoms Products v hodnotě 265 miliónů liber konsorciem soukromých investorů včetně Atlantic Bridge Ventures a Access Industries. Díky tomu disponuje také intelektuálním majetkem nashromážděným za 43 let existence jako součást původní mateřské firmy.
Na těchto základech hodlá Acision stavět také nadále, přičemž se bude soustředit na globální trh řešení intuitivních služeb posílání zpráv, inteligentního účtování služeb, podpory obsahu a správy analytických informací o zákaznících pro operátory sítí, poskytovatele služeb, širokopásmové operátory, majitele obsahu, televizní a rozhlasové společnosti.
V České republice provozuje Acision výzkumná a vývojová centra v Praze a v Brně. V roce 2006 otevřela v Brně centrum globálních služeb, které již nyní zajišťuje podporu pro 70 procent evropských klientů s tím, že během příštích dvou měsíců sem bude převeden i zbytek klientské báze z Evropy. Kromě toho se od července chystá spustit školicí centrum pro zákazníky. V ĆR společnost zaměstnává přibližně 430 pracovníků a toto číslo má v příštích dvou letech nadále výrazně vzrůst. Celosvětově pak pro ni pracuje zhruba 1 700 lidí ve 22 zemích na šesti kontinentech.
K historickým úspěchům Acision patří zejména prosazení technologie SMS; podle průzkumů společnosti Informa každý den zpracuje více než polovinu textových a multimediálních zpráv na světě a mj. zajišťovala interakci televizní show American Idol, v níž hlasovalo na 60 miliónů diváků. Podle zástupců firmy se společnost může pochlubit také představením první platformy mobilních zpráv v síti 3G na světě či vytvořením řešení analýzy chování odběratelů v reálném čase na podporu rozhodování managementu.