Crowd Science, online statistická služba, v sobotu prozradila, že více než jeden z deseti uživatelů využívajících Twitter přiznal, že minimálně jednou v minulých třiceti dnech napsal Twitter zprávu během řízení automobilu. Podle Crowd Science má tak Twitter náskok oproti ostatním sociálním médiím, kde zhruba pět procent uživatelů píše někdy zprávy v autě.
Dále 17 procent uživatelů Twitteru přiznalo, že navštěvují tuto mikroblogovací síť z koupelny, pro srovnání ostatní "non-Twitter" sociální média navštěvuje z koupelny 12 procent.
Podle webu Crown Science, pokud jste na schůzce s uživatelem Twitteru, nemůžete očekávat jeho plnou pozornost. Třicet jedna procent osob s Twitter účtem přiznává, že píše zprávy z restaurací a oproti "normálním" lidem dvojnásobek "Twitterů" přistupuje na síť během filmu nebo koncertu.
"Twitter je v oblasti mobilních medií o hodně větší fenomén než jakákoliv jiná síť, takže výsledky nejsou překvapující, i když jsou možná lehce znepokojující," tvrdí John Martin, generální ředitel webu Crown Science, v prohlášení. Ačkoliv je hledání updatů dvakrát častější než psaní Twitter zpráv, přece jenom psaní textu odvádí pozornost řidiče mnohem více.
Průzkum webu Crown Science, který se uskutečnil online během srpna, také ukázal, že hodně lidí je ovlivněno svými vrstevníky.
Studie ukazuje, že 17 procent uživatelů Twitteru jej používá neochotně, ale mají strach, že kdyby přestali, mohlo by to ovlivnit jejich sociální status. Web Crown Science také poznamenal, že 32 procent osob využívajících Twitter si je vědomo toho, že tráví na této síti až moc času, 22 procent přiznává, že někdy napsali zprávu, které později litovali a 16 procent dokonce připustilo, že často vynechává důležité aktivity jen aby trávili čas na této sociální síti.