Samsung zjednodušuje reklamace

6. 5. 2010

Sdílet

 Autor:
Nově tak k uplatnění reklamace u prodejce nebo servisního střediska stačí doložit pouze jeden řádně vyplněný doklad.

Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak platností od začátku května upravila a zjednodušila pravidla pro řešení reklamací vadných nebo nesprávně dodaných produktů oficiálně distribuovaných na český a slovenský trh.
Díky novým pravidlům dochází ke zjednodušení reklamačního řízení jak pro koncové uživatele, tak i pro prodejce.

K uplatnění záruční reklamace u prodejce nebo servisního střediska je nyní nezbytné doložit pouze jeden řádně vyplněný doklad, z níže uvedených:

- řádně vyplněný záruční list SAMSUNG,
- strojově vytištěný prodejní doklad (paragon), obsahující model výrobku,
- strojově vytištěná faktura, obsahující model výrobku .

V případě uplatnění záruční reklamace mobilního telefonu, zakoupeného u mobilního operátora, postačí pro vyřízení reklamace, předložit prodejní doklad nebo fakturu se strojově vytištěným IMEI číslem nebo řádně vyplněný operátorský záruční list obsahující IMEI kód mobilního telefonu.

Těmito úpravami tak Samsung v zásadě nabízí ten reklamační komfort, který už nabízejí někteří jeho konkurenti.