Hlavní navigace

Siebel CRM 8.1.1 od Oraclu nabízí nově samoobslužné služby

5. 12. 2008

Sdílet

Novou verzi řešení Oracle Siebel CRM 8.1.1, která poskytuje oborově specifická řešení pro samoobslužné funkce a robustní správu věrnostních programů a díky využití otevřených standardů umožňuje dosáhnout finanční úspory, představila firma Oracle.

Novou verzi řešení Oracle Siebel CRM 8.1.1, která poskytuje oborově specifická řešení pro samoobslužné funkce a robustní správu věrnostních programů a díky využití otevřených standardů umožňuje dosáhnout finanční úspory, představila firma Oracle.
V druhé zásadní verzi řešení Siebel CRM za poslední dva roky v rámci programu Applications Unlimited doplnil Oracle součást Siebel Self-Service o J2EE aplikace Siebel eSupport a Siebel eCommerce. Nové aplikace postavené na platformě Oracle Fusion Middleware rozšiřují možnosti využití řešení Siebel CRM o webový kanál s komfortním uživatelským prostředím a výhodnými náklady na vlastnictví.
Siebel CRM 8.1.1 nyní poskytuje oborově specifické samoobslužné funkce pro komunikace a veřejný sektor, širší využití vícekanálových aplikací jako Siebel Chat a hlubší, komplexnější vyhledávací funkce.
Nové funkce aplikace Siebel Loyalty ve verzi 8.1.1 podporují celý životní cyklus zákaznického věrnostního programu. Zahrnují přihlašování a správu členství, načítání a vyplácení věrnostních bodů, členské služby, správu partnerů a správu obchodních akcí.
Nové funkce aplikace Siebel Marketing ve verzi 8.1.1 poskytují všem členům marketingové organizace praktické informace, na jejichž základě mohou jednat. Automatizují různé marketingové procesy od strategie a plánování přes vícekanálovou odezvu až po správu obchodních příležitostí.
Siebel Sales 8.1.1 také nabízí zdokonalené uživatelské rozhraní pro intuitivnější a jednodušší práci. Byly rozšířeny funkce pro vytváření obchodních předpovědí, aby měly obchodní týmy flexibilitu spravovat a sdílet mezi sebou předpovědi a provádět ad hoc úpravy na podporu dosažení plánovaných kvót. Siebel CRM 8.1.1 obsahuje novou funkci registrace obchodních případů, jež poskytuje lepší přehled o zakázkách obchodních partnerů a v důsledku umožňuje dosáhnout větší efektivity partnerského kanálu.