První video zachycuje muže před centrem Apple v San Franciscu. Mluví na kameru a najednou si všimne podivného nápisu na obloze: „Zapomeňte na ovoce.“ Narážka na Apple? Z mizejících nápisů se ještě dá přečíst odkaz na internetové stránky Whoistabco.com.
Smysl Focusgroup je vám určitě jasný. Vyberete určitý vzorek populace a ptáte se jich na názor na nový produkt, reklamu, atd. Ve druhém videu vidíme takovou skupinu v kanceláři. Muž s notesem se skupiny ptá na jejich zkušenosti s tablety, aby jim v zápětí rozdal po jednom z prototypů. Ačkoli všichni ze skupiny mají tablety rozdílných značek (až na jednoho muže, který věří, že všechny spasí Microsoft), všem se novinka na první pohled zalíbí a jsou z ní nadšení. Jeden nedočkavec odlepí páskou přelepené logo tabletu…
V posledním videu, které se objevilo teprve před pár dny, můžeme vidět partičku přátel či kolegů, oslavujících v hospodě narozeniny jednoho z nich. Oslavenec má v zadní kapse kalhot jakýsi tablet, zřejmě se jedná o prototyp. Oslavenec je ještě před odchodem na toaletu varován, aby dával pozor, nicméně co čert nechtěl…
Další informace nejen o možném termínu představení údajně revolučního tabletu se dočtete na sesterském magazínu Smart World, který pro vás celou situaci ohledně tajuplné společnosti TabCo bedlivě sleduje.