Hlavní navigace

TIP: jak rychle vyhledávat soubory na pevném disku

3. 11. 2010

Sdílet

V dnešním tipu si ukážeme, jak rychle hledat soubory a složky na pevném disku.

Pokud pracujete často s dokumenty, které jsou rozmístěny na různých částech vašeho disku, musíte se vždy při otevírání nebo ukládání dat "proklikat" k tomu správnému umístění. Naštěstí však ve Windows 7 existuje zajímavá funkce, která vám hledání souborů a adresářů velmi usnadní. Jmenuje se Naposledy navštívené a najdete ji ve Windows 7 po pravé straně když kliknete na Start -> Počítač pod nápisem Oblíbené položky.

Naposledy navštívené však není totéž, jako funkce Naposledy otevřené dokumenty, kterou můžete najít ve Windows Start menu. Pokud kliknete na Naposledy navštívené, zobrazí se vám kromě dokumentů také všechny adresáře, se kterými jste v poslední době pracovali. Nemusíte tak již při otevírání nebo ukládání dat zbytečně ztrácet čas "blouděním po disku." Pokud funkci Naposledy navštívené (nebo celý panel po levé straně) nevidíte, musíte jej zviditelnit kliknutím na Přizpůsobit, Zobrazení, Navigační panel.