Najděte si svou specialitu
Internet je velké místo, na kterém se váš hlas může snadno ztratit. Pokud chcete na Twitteru uspět, měli byste si zvolit téma, které vás zajímá a držet se ho. "Pokud vás něco opravdu zajímá, na internetu se pro vás vždy najde místo," říká Stefanie Michaelsová, novinářka, která má v současné době okolo 1,5 milionu následovníků. "Když jsem začala s tweetováním, byla jsem prakticky jediná, kdo tímto způsobem šířil rady pro cestovatele. Prakticky přes noc jsem se stala 'celebritou'."
Tweetujte často
Uživatelé, kteří tweetují často, mají větší pravděpodobnost, že si udrží své publikum. Měli byste proto rozesílat zprávy co nejvíce. Nenuťte se však do toho silou. "Když tweetuji, musí to být reálné, musí to mít smysl," říká Shannon Seeková. "Tweety si nijak dopředu nepřipravuji, je to zcela intuitivní." Podle Seekové je časté posílání tweetů cestou k úspěchu. "Nejvíc následovníků (30 000) jsem měla v měsíci, kdy jsem posílala okolo 180 zpráv denně." Seeková má nyní 49 000 následovníků.
Komunikujte
Twitter by nemělo být místo, kde budete své následovníky nějakým způsobem poučovat. Pokud chcete uspět, měli byste se svými fanoušky pravidelně komunikovat a odpovídat jim na jejich dotazy. Chcete-li mít více následovníků, měli byste naslouchat těm, které již máte. Podle Kinseyho Schofielda, který se zabývá mediálními strategiemi, je dobré začít s okruhem lidí, které znáte v reálném životě. Díky tomu mohou na vašem Twitteru vzniknout vtipné výměny poznatků, které přilákají další uživatele.
Úvodní foto: © Matteo Gamba - Fotolia.com