TIP: Jak zálohovat data z aplikace Microsoft Outlook

19. 5. 2011

Sdílet

Pokud často používáte Outlook, ať už k posílání mailů nebo k organizaci svého života prostřednictvím kalendáře, ztráta dat by vám mohla pěkně znepříjemnit život.

Není proto na škodu svou Osobní složku v Outlooku občas zálohovat a vyvarovat se tak ztrátě emailů, údajů v kalendáři a kontaktů. Podle verze Outlooku, kterou používáte, se může kýžený postup mírně lišit.

Záloha dat v aplikaci Microsoft Outlook 2010


1) Klikněte na Soubor > Otevřít a Importovat, čímž se vám spustí Průvodce importem a exportem.
2) Zvolte možnost Exportovat do souboru a klikněte na Další
3) Vyberte Datový soubor Outlooku (.pst) a opět klikněte na Další
4) Zvolte možnost Osobní složky a ujistěte se, že máte zatrhnutou možnost Včetně vnořených složek.
5) Vyberte, kam se mají data uložit (pevný disk, externí disk, flash disk atd.), a klikněte na OK.

Záloha dat v aplikaci Microsoft Outlook 2007 / 2003 / 2002


1) Klikněte na Soubor > Import a Export.
2) V Průvodci Importem a Exportem pokračujte podle výše uvedených kroků.

Další možností je zálohovat všechna data z Osobní složky v Outlooku pomocí bezplatného nástroje od Microsoftu. Tato aplikace s názvem Personal Folders Backup umožňuje mimo jiné nastavit, aby se data zálohovala v předem stanových intervalech.

ICTS24

 

Úvodní foto: © olly - Fotolia.com