TIP: k čemu lze využít elektronický podpis

29. 11. 2010

Sdílet

Nechce se vám běhat po úřadech a čekat v dlouhých frontách? Použijte elektronický podpis!

Nechce se vám běhat po úřadech a čekat v dlouhých frontách? S elektronickým podpisem se vám otevřou dveře do světa komunikace s úřady, v němž takřka vše, co potřebujete, vyřídíte z domova od svého počítače. Elektronický podpis vám ušetří čas i peníze - můžete díky němu komunikovat hned s několika subjekty státní správy. Navíc jej lze použít při komunikaci s obchodními partnery (zaručuje například to, že jste daný e-mail poslali vy). Elektronickým podpisem lze podepisovat i PDF dokumenty, což lze použít i pro podepisování faktur.

ICTS24

Kde využijete elektronický podpis:


Elektronická komunikace se státní správou - krajskými, městskými i obecními úřady
Podání přiznání k DPH
Žádosti o sociální dávky
Podání žádostí o dotace EU
Přihlášky a odhlášky k nemocenskému pojištění
Podání přehledu o příjmech a výdajích OSVČ
Elektronická komunikace se zdravotními pojišťovnami
Elektronický podpis e-mailů
Elektronické podepisování faktur a jiných PDF dokumentů
Podání Evidenčních listů důchodového pojištění ČSSZ
Elektronická komunikace s Komisí pro cenné papíry
Podání přiznání daně z nemovitosti
Podání přiznání silniční daně