Google již provozuje tolik služeb, že je snadné přehlédnout, kolik z nich lze s výhodou využít pro firemní účely. Podívejme se na nejužitečnější nástroje, které vám pomohou zefektivnit váš byznys.
<< Předchozí díl | Následující díl >>
Adresář míst Google
Za pomocí Adresáře míst můžete Google obeznámit s nejvýznamnějšími údaji o vašem podniku. Kromě naprostých nezbytností, jako je jméno, adresa a telefonní číslo, se jedná mimo jiné také o pole působnosti, otevírací dobu, typy možných plateb nebo výčet nabízených služeb. To vše Google zaznamená do své databáze a bude uživatelům zobrazovat včetně přehledné mapky jako výsledek vyhledávání. Přestože je tato služba zcela zdarma, Google firmám výrazně doporučuje, aby se ještě více zviditelnily prostřednictvím již placené reklamy poskytované systémem AdWords. Na oficiálních stránkách Google naleznete návod, který vám poradí, jak do Adresáře míst Google zanést informace o vašem podniku.
Google+ Stránky
Google+ Stránky jsou ekvivalentem již dříve existujících Facebook Stránek s několika možnostmi přizpůsobení speciálně navrženými pro firmy. Začnete výběrem typu podniku (kamenné prodejny mohou uvést také svoji adresu, aby je mohli uživatelé lokalizovat) a následně přidáte úvodní fotografii nebo obrázek, logo a krátký popis. Jakožto tvůrce stránky můžete určit její administrátory nebo převést celé vlastnictví stránky na jinou osobu. Stránku byste měli průběžně aktualizovat, doplňovat novinky, fotografie, videa, odkazy na Hangouty apod.
Další pokračování věnujeme službe pro video chat Hangouty a hlasové slubě pro uskutečňování levných hovorů Google Voice.