Google již provozuje tolik služeb, že je snadné přehlédnout, kolik z nich lze s výhodou využít pro firemní účely. Podívejme se na nejužitečnější nástroje, které vám pomohou zefektivnit váš byznys.
Prioritní pošta v Gmailu
Pakliže se rozhodnete využít Prioritní poštu, Google zobrazí žluté šipky u všech emailů, které dle vlastních algoritmů vyhodnotí jako důležité. Automatická vyhodnocení můžete samozřejmě modifikovat a "učit" algoritmus tím, že budete vaše opravdu důležité emaily po nějakou dobu manuálně označovat žlutým štítkem. Štítky mají pomoci zrychlit hledání zpráv, kdy se v záplavě emailů můžete soustředit pouze na ty oštítkované. Pokud si přejete funkci aktivovat, klikněte v levém panelu u volby Doručené na šipku a v rozbaleném menu zvolte Prioritní pošta.
Dvoufázové ověření účtu Google
Digitální bezpečnost je stále mezi uživateli hojně podceňovaná. Již samotní uživatelé mohou snadno přijít o citlivá data, nicméně v případě firmy může mít přístup útočníka k soukromým datům fatální následky. Bezpečnost svých Google účtů můžete alespoň částečně zvýšit využitím Dvoufázového ověření. Tento mechanizmus funguje tak, že kromě klasického hesla budete pro přístup ke svému účtu potřebovat ještě další heslo, které Vám Google na vyžádání zašle v SMS zprávě, zavolá na telefon, či heslo můžete generovat prostřednictvím mobilní aplikace Google Authenticator. Abyste tuto proceduru nemuseli provádět při každém přihlášení, můžete zvolená zařízení označit za důvěryhodná (například váš mobilní telefon či osobní počítač). Detailní popis celého systému včetně návodu na ustavení Dvoufázového ověření si můžete přečíst v našem seriálu Jak nastavit dvoufázové ověření účtu Googlu.