Hlavní navigace

Tip: Vytvořte si úkolníček z příchozích emailů

9. 8. 2011

Sdílet

Používáte svou emailovou schránku na Gmailu pro příjem pracovní pošty? Nástroj Taskforce vám pomůže emaily organizovat do úkolů s možností nastavení spolupráce a deadlinů.

Taskforce je bezplatná služba, již si můžete nainstalovat do prohlížeče ve formě add-onu a používat v prostředí freemailové schránky Gmail. Nástroj vám nabídne převod příchozích mailů na úkoly, jež poté můžete organizovat do různých skupin, sdílet s kolegy či nastavovat datum deadlinu nebo zpoždění.

Služba Taskforce, jež současně podporuje webové prohlížeče Chrome, Firefox a Internet Explorer, vám do rozhraní Gmailové schránky přidá plovoucí panel a několik dalších tlačítek, jejichž prostřednictvím můžete nástroj ovládat. Po otevření libovolného příchozího emailu se vám nad vlastním textem zobrazí dvě tlačítka: Convert to a New Task a Add to Existing Task. Pomocí nich můžete vybraný email převést na nový úkol, nebo jej přidat do úkolu existujícího. Samozřejmě můžete vytvořit i zcela nový úkol nezávisle na příchozích emailech pomocí tlačítka + umístěného v plovoucím panelu.

Taskforce

Každý úkol může disponovat datem vypršení, přiřazenými spolupracovníky a komentáři. Další z nabízených možností je tvorba seznamů, které jednoduše schraňují související úkoly (například "práce", "domov", apod.). Samotné úkoly pak lze přiřadit i do více seznamů současně.

Pokud k úkolu přiřadíte spolupracovníka, Taskforce dané osobě odešle notifikační email. Pochopitelně lze nastavit více spolupracovníků, již ani nemusí být uživateli služby Taskforce, úkol si budou moci jednoduše prohlédnout prostřednictvím odkazu, který obdrží v notifikačním emailu.

Taskforce

Jediné zklamání představuje absence funkce upomínek či výstrah. Taktéž bohužel nelze nastavit přesný čas pro dokončení úkolu, pouze datum. Přesto může být Taskforce velmi užitečným pomocníkem a není vyloučeno, že vývojáři chybějící funkce v budoucnu doplní.

ICTS24

 

Úvodní foto: © a_korn - Fotolia.com