Díky sylovému perleťovému provedení a aktivnímu držáku EasyPort by měl podle výrobce přístroj vybočovat z typického vzhledu přenosných navigací firmy TomTom. Je ozdoben dekorativním vzorem, který se v celé kráse vyjeví až po zapnutí navigace na úvodní obrazovce.
Navigaci White Pearl i s držákem můžete uložit do hedvábného uzavíratelného váčku, který je rovněž součástí balení. Přístroj je díky tomu snadno přenosný a vejde se i do té nejmenší dámské kabelky (tedy skoro do každé...).
Navigace disponuje předinstalovanou sadou užitečných bodů zájmu. Díky různým kategoriím typu „Místa k vidění“, „Nakupujte do zemdlení“ či „Móda pro každý den“ by se řidičky měly snadno dostat ta nejzajímavější místa - od módních butiků přes obchody s vybavením pro domácnosti po restaurace, bary, kavárny, kina či divadla.
„Přístroj jsme navrhli tak, aby ženy oslovil zejména vynikající komfortem při navigování okořeněným trochou zábavy, exkluzivity a stylu,“ vysvětluje Corinne Vigreuxová, výkonná ředitelka společnosti TomTom. „Tento důležitý tržní segment výrobci spotřební elektroniky v minulosti téměř opomíjeli. My jsme si však uvědomili jeho důležitost a v reakci na to vyvinuli White Pearl.“
White Pearl obsahuje obvyklé navigační nástroje přístrojů TomTom – mimo jiné i technologii Map Share i pohotovostní menu Pomoc!. Nechybí ani prémiová technologie IQ Routes, která dokáže velmi přesně spočítat čas cesty a dobu příjezdu. Dále řidičky ocení navádění do jízdních pruhů, takže budou vždy vědět, kam se na složitých křižovatkách zařadit.
Doporučená maloobchodní cena nového TomTom White Pearl je 5290 Kč. Tato speciální edice bude k dostání od konce června 2009 pouze ve vybraných obchodech.