Trend Micro nabízí pokročilá bezpečnostní řešení s vylepšeným antispamem vhodná i pro messaging

15. 1. 2007

Sdílet

Společnost Trend Micro, Inc. ohlásila vylepšení svých produktů pro zabezpečení messagingových bran. Uvedla řešení pro e-mailové SMTP brány, které poskytuje lepší vícevrstvou ochranu proti virům, červům, spamu, phishingu a dalším bezpečnostním hrozbám.

Řešení se skládá ze tří těsně integrovaných komponent: vylepšené verze InterScan™ Messaging Security Suite, Trend Micro™ Spam Prevention Solution, a Trend Micro™ Network Reputation Services. Komponenty společně vytvářejí spolehlivou obranu proti rozmanitým hrozbám. Mezi mnohá vylepšení tohoto integrovaného řešení patří silnější ochrana proti spamu a větší podpora messagingu. Díky úpravám mohou nyní produkty čelit novým a rostoucím bezpečnostním problémům, jako jsou phishingové útoky realizované prostřednictvím spamu.

Podle průzkumu Trend Micro ohrožuje phishing ve stále rostoucí míře jak osobní, tak firemní informace. Například 21 procent dotazovaných, kteří se stali obětí phishingového útoku v zaměstnání, uvedlo, že jejich podniková data byla ohrožena. Objem spamu v e-mailech roste – podle ITU se v roce 2004 celosvětová e-mailová pošta skládala z 80 procent ze spamu. Podniky by proto měly uvažovat o více způsobech řešení těchto bezpečnostních problémů a nespoléhat se pouze na produkty pro filtrování obsahu.

Nabídka tří řešení zahrnuje:

InterScan Messaging Security Suite (IMSS)
Trend Micro InterScan Messaging Security Suite je antivirová technologie doplněná o antispywarovou ochranu, filtrování obsahu, funkce vhodné pro messagingové programy a volitelné řešení pro ochranu proti spamu, která minimalizuje dopad různorodých útoků na internetovou messagingovou bránu. Taková integrovaná ochrana poskytuje podnikům jednotnou obrannou linii proti široké paletě bezpečnostních hrozeb.

Trend Micro Spam Prevention Solution (SPS)
Řešení Spam Prevention Solution lze na messagingové bráně snadno integrovat s IMSS. Je vybaveno kompozitním antispamovým enginem, který dokáže odhalovat spam psaný v různých jazycích a chránit podnikovou síť pomocí signatur a heuristického přístupu.

Network Reputation Services (NRS)
Network Reputation Services blokují spam přímo u jeho zdroje ještě před tím, než pronikne do síťového prostředí. Služba využívá databázi 1,6 miliardy podezřelých adres, z nichž blokuje přicházející e-maily s nezaručeným původem. NRS zastavuje nezanedbatelné množství spamu na propojovací úrovni ještě před tím, než se dostane na bránu, kde je podrobován kontrole obsahu. Díky NRS se podniky nemusejí spoléhat pouze na filtrování obsahu a mohou snížit vytížení úložných systémů a procesorů, které je obvykle nutné pro filtrování nevyžádaných e-mailů.

Všechny tři nabídky mohou být využívány společně nebo samostatně a jsou kompatibilní s existujícími bezpečnostními systémy. Řešení je proto dostatečně flexibilní, aby jej bylo možno zabudovat do různorodých podnikových sítí.

Autor článku