DNS servery hostované u této společnosti byly nějakou dobu nedostupné, a další servery proto příslušné požadavky nedokázaly zpracovávat. Tím by mohla celá záležitost skončit, měla ovšem pokračování. Právě v nedostupné části adres se totiž nacházely servery pro v Číně velmi populární on-line hru Baofeng se streamovaným videem. Uživatelé ve snaze dostat se na tyto servery se stále znovu pokoušeli zadávat příslušné URL a nakonec svými žádostmi zahltili i servery vlastních poskytovatelů Internetu, které nezodpovězené dotazy začaly předávat DNS serverům „výše“ v hierarchii.
K výpadku došlo především v provinciích na pobřeží (nejvyspělejší část Číny). Někde byl nedostupný i místní vyhledávač Baidu.
Konstantin Sapronov z čínské pobočky Kaspersky Lab uvedl, že výpadek ukázal velké nedostatky v čínském systému správy DNS, který překvapuje u země s 300 miliony uživatelů internetu. S nezodpovězenými požadavky by servery měly zacházet jinak. Čínské ministerstvo IT útok potvrdilo. Podle vládního prohlášení trval výpadek několik hodin.