Hlavní navigace

Vodafone: Co přinese akvizice firmy BroadNet?

4. 9. 2008

Sdílet

Vodafone koupil společnost BroadNet Czech, poskytovatele pevných hlasových a datových služeb na českém trhu. Představitelé obou společností podepsali k 1. září 2008 smlouvu, týkající se koupě 100 % akcií BroadNet Czech Vodafonem Česká republika.

Vodafone koupil společnost BroadNet Czech, poskytovatele pevných hlasových a datových služeb na českém trhu. Představitelé obou společností podepsali k 1. září 2008 smlouvu, týkající se koupě 100 % akcií BroadNet Czech Vodafonem Česká republika. Po ukončení celého akvizičního procesu se BroadNet stane součástí Vodafonu.

BroadNet poskytuje pevné hlasové a datové služby stovkám firemních zákazníků na českém trhu, v rámci své širokopásmové FWA sítě (Fixed Wireless Access) v licencovaných pásmech 26 GHz a 28 GHz. BroadNet je součástí celoevropského holdingu BroadNet Holdings B.V., který vlastní Comcast Corporation - největší poskytovatel širokopásmových služeb ve Spojených státech.

Akvizice BroadNetu je dalším potvrzením strategie Vodafonu nabídnout firemním zákazníkům v České republice komplexní telekomunikační služby nové generace,“ říká Muriel Anton, generální ředitelka Vodafonu Česká republika a dodává: „Od spuštění konvergované služby Vodafone OneNet, vytvoření strategického oddělení pro nabídku firemním zákazníkům a příchodu bývalého ředitele společnosti Vegacom Pavla Hlavinky na pozici viceprezidenta pro firemní zákazníky, jsme výrazně posílili svou pozici a kredibilitu v segmentu firem.”

BroadNet přináší do Vodafonu rozsáhlé zkušenosti a dlouhodobé zákaznické vztahy z trhu pevných linek, které zapadají do strategie Vodafonu ve firemním segmentu. Portfolio služeb BroadNetu doplňuje zejména konvergovanou službu Vodafone OneNet, která poskytuje komplexní telekomunikační řešení (pevné a mobilní hlasové a datové služby včetně internetu) firemním zákazníkům. Služby a produkty Vodafonu dnes údajně využívá každá čtvrtá firma v České republice.

CS24

Tým BroadNetu má díky svým zkušenostem, know-how a zákaznickými vztahům pomoci Vodafonu budovat jeho pozici v oblasti komplexních telekomunikačních služeb.

 

Autor článku