Dobrou zprávou je, že v roce 2011 reklamovanost oproti roku předchozímu výrazně klesla, a to u všech druhů produktů ze 4,6 na 2,8 procenta, u nejprodávanějších značek potom na 2,6 procenta. V posledním roce byl tedy reklamován (případně vrácen bez udání důvodu) každý 36. výrobek.
Mezi značky s nejlepšími výsledky v tomto směru (z 10 nejprodávanějších na Kasa.cz) patří Krups s jedním procentem reklamovaných produktů, následovaný značkou Whirlpool (1,4 %), Bosch (1,6 %) a dále značkami Philips, Electrolux, Tefal a Eta. Mezi 50 nejprodávanějšími značkami je nejmenší procento reklamací navíc u značek Sodastream, Kingston, AEG a Belkin.
Nejproblematičtějšími kategoriemi jsou standardně mobilní telefony, MP3 přehrávače a GPS moduly. V těchto kategoriích bylo reklamováno nebo vráceno 9,6 procenta všech produktů. Mezi kategorie nejméně problematické patří třeba drogistické výrobky včetně parfémů, produkty pro děti či autodoplňky. Nadprůměrně jsou reklamovány také výrobky z kategorie hodinek a šperků a pak také televize a další spotřebiče spadající do kategorie audio/video.
Celý průzkum mírně zkresluje fakt, že zákazníci Kasa.cz mohou zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 30 dnů od nákupu. To je nejlépe vidět na kategoriích kuchyňských spotřebičů, kdy u vestavných produktů dochází k vrácení o 0,2 % častěji naž u výrobků volně stojících (1,9 oproti 1,7 %), a to hlavně z toho důvodu, že si lidé vestavné spotřebiče kupují, aniž by si dopředu pořádně změřili, zda jim rozměrově pasují do volného prostoru v kuchyňské lince.