Vytváření, úprava a používání šablon ve Wordu - 2.díl

7. 11. 2018

Sdílet

 Autor: (c) markus_marb - Fotolia.com
Kromě vytváření, úpravy a používání šablon můžete v programu Microsoft Word vytvářet i svoje vlastní šablony, například když pracujete na projektech speciálního charakteru.

Předcházející díl

 

V programu MS Word, který je součástí kancelářského balíku MS Office, se šablonami rozumí dokumenty s již předdefinovaným vzhledem, které vytváříte buď vy, nebo někdo jiný (třeba Microsoft) a které se následně používají jako vzorové dokumenty v konkrétních projektech.

Využijte zásobu šablon ve Wordu dostupnou zdarma

Naštěstí pro nás, uživatele, Microsoft nabízí pro všechny aplikace kancelářského balíku MS Office několik set různých šablon. Stojí za zmínku, že naprostá většina z nich je k dispozici online, takže se k nim nedostanete bez připojení do Internetu.

Popisované šablony jsou dostupné následujícím způsobem:

1. Spusťte program MS Word a klepněte do nabídky Soubor/Nový.

2. V horní části okna si povšimněte různých sekcí, které jsou uvedeny za popiskem Navrhovaná hledání. Konkrétně se jedná o sekce Firma, Událost, Vzdělávání, Dopisy, Papír, Dokumenty a zprávy, Životopisy a průvodní dopisy. V našem případě použijeme sekci Firma.

3. Nyní program Word zobrazí zprávu Prohledávají se tisíce online šablon…

4. Následně program Word zobrazí v okně výsledky vyhledávání šablon, a to včetně dalšího seznamu kategorií, který umístí o panelu vpravo.

Vyberte vhodnou šablonu a pak do ní začněte vyplňovat data a obrázky

Po výběru šablony si můžete povšimnout, že základní položky (obrázky, fotografie, základní informace…) jsou již v šabloně uvedeny. Na vás tedy je už jen to, abyste doplnili konkrétní údaje, jako je název firmy, data, popřípadě další upřesňující informace, a máte hotovo.

bitcoin_skoleni

 

Pokračování