Záběry z bezpečnostních kamer lze používat i k vyhodnocování chování zákazníků

25. 8. 2010

Sdílet

Společnost Integoo začala na českém trhu nabízet produkt, který umožní manažerům obchodních center a supermarketů statisticky vyhodnocovat chování zákazníků na základě analýzy záběrů bezpečnostních kamer. Budou tak schopni rozmístit personál přesně tam, kde jej zákazníci nejvíce potřebují a zároveň lépe měřit vztah mezi umístěním zboží, atraktivitou designu a počtem prodejů.

Jedná se o systém Nextiva Retail Traffic Analysis americké společnosti Verint. Tato technologie dokáže automaticky rozeznat člověka v nepřehledném obraze a registrovat jeho chování, i pokud je částečně skryt za nákupním regálem.

Systém Nextiva Retail Traffic Analysis neukládá žádné informace, které by mohly sloužit k identifikaci konkrétního zákazníka.

bitcoin_skoleni

Řešení je určeno pro velké obchodní řetězce, supermarkety a nákupní centra. Jedinou podmínkou nasazení je, aby objekt byl vybaven bezpečnostními kamerami.

„Majitel malého obchodu dobře ví, u kterého zboží se zákazníci nejvíce pozastaví, co je přitahuje a co naopak odrazuje. Pokud nekupují nové zboží, ví, zda je to kvůli ceně nebo zda o vystavené produkty není žádný zájem. Nextiva RTA umožňuje získat podobné porozumění i manažerům supermarketů a obchodních center,“ uvedl obchodní ředitel společnosti Integoo Michael Truxa.