Deník pro IT profesionály
Security World
PCWorld
Internet
Software
Hardware
Technologie
Internet a komunikace
Coffee Break
CW do mailu
Kariéra
Analýzy
Hledat
Computerworld
»
Témata
»
virtuální realita
virtuální realita
1
–
30
/
108
První strana
Předchozí strana
1
2
3
4
Následující strana
Poslední strana
Nestačí vám 5G? O2 už chystá sítě 5.5G
Na konci června otestovala firma O2 jako první operátor v Česku novou širokopásmovou technologii RedCap, která generačně spadá pod mobilní sítě 5.5G. Plošné globální nasazení této technologie se předpokládá už v průběhu příštího roku.
Pavel Louda
2. 7. 2024
Computerworld 5/2024 je právě v prodeji. Co tam najdete?
Generativní umělá inteligence, automatizace procesů, podniková architektura formou mikroslužeb. To jsou jen malé části z obsahu aktuálního vydání magazínu Computerworld.
Radan Dolejš
2. 5. 2024
Apple omezuje produkci headsetů Vision Pro, zájem je údajně nízký
O nové headsety Apple Vision Pro je nižší zájem, než se předpokládalo. Firma omezuje jejich výrobu.
Matthew Finnegan
30. 4. 2024
Co je nejlepší na Vision Pro? Že je to vlastně nositelný Mac
Je vážně důležité si uvědomit, že nový Vision Pro se na rozdíl od jiných headsetů pro smíšenou realitu neomezuje jen na zábavu a hraní her. Ve srovnání s konkurencí je jeho jednoznačnou předností naopak zaměření na produktivitu.
Jonny Evans
9. 2. 2024
MS Office míří do světa virtuální reality
To, že Word, Excel či PowerPoint budou dostupné na zařízeních Quest od Mety, uživatelům přinese nové možnosti práce s uvedenými aplikacemi vedoucí ke zvýšení produktivity. Brzdou je však zatím dostupnost a výkonnost potřebného hardwaru.
Pavel Louda
4. 1. 2024
Dva české start-upy z oblasti vzdělávání ve virtuální realitě se spojují
Technologický startup Lifeliqe s brněnskými kořeny oficiálně spojil síly se svou sesterskou společností Corinth, která podniká na trhu s výukovými 3D modely a řešeními ve virtuální realitě (VR). Softwarovou aplikaci Corinth 3D používají školy ve…
Radan Dolejš
4. 1. 2024
Aplikace Microsoft Office je nyní možné používat už i ve VR brýlích Meta Quest. Ptáte se proč? My také
Když se spojí Microsoft a Meta, musí vzniknout něco velkého. Anebo také něco menšího, kupříkladu podpora Microsoft Office aplikací na brýle pro virtuální realitu Meta Quest.
Dominik Dobrozenský
20. 12. 2023
Lifeliqe rozšiřuje pomocí akvizice zásah v USA
Skupina Creditas získala za jednotky milionů dolarů nadpoloviční většinu v americké společnosti Dialysis Education Services (DES) – která se zaměřuje na školení a certifikaci techniků hemodialýzy. Pomáhá tak pečovat o pacienty při chronickém…
Radan Dolejš
23. 11. 2023
Bezpečnostní riziko: Pohyby ve virtuální realitě jsou unikátní jako otisky prstů
Výzkumníci z Kalifornské univerzity v Berkeley zjistili, že údaje o pohybu rukou a hlavy mohou být při identifikaci uživatelů stejně dobré jako otisky prstů a skeny obličeje, což s rostoucím počtem náhlavních souprav vyvolává řadu obav ohledně ochrany soukromí.
Matthew Finnegan
15. 8. 2023
Český Lifeliqe už virtuálně školí i zdravotní sestry v USA
Start-up s brněnskými kořeny prostřednictvím projektu SANDI (Supporting and Advancing Nevada’s Dislocated Individuals) získal grant ve výši tří milionu dolarů a pomáhá státu Nevada bojovat s nezaměstnaností prostřednictvím virtuálních rekvalifikačních kurzů. Teď školí zdravotní sestry.
Radan Dolejš
29. 3. 2023
Apple opouští značku Reality, jejího rozšiřování se ale nevzdává
Místo Reality bude xrOS – operační systém pro rozšířenou realitu, který se může ujmout v rámci kolaborace, při školení či prezentacích.
Jonny Evans
7. 12. 2022
Hry na mobilu hraje každý třetí Čech, o VR nemá zájem skoro nikdo
Více než třetina českých internetových uživatelů hraje hry na mobilu, a to alespoň několikrát týdně. Ze skupiny nejmladších respondentů je to dokonce téměř polovina. Na počítači se této činnosti věnuje o něco více než čtvrtina lidí. Nejhranějšími…
Radan Dolejš
24. 6. 2022
Česká virtuální realita má postavit na nohy americký trh práce
Český technologický start-up Lifeliqe získal v rámci projektu Sandi třímilionový grant a pomáhá státu Nevada mírnit ekonomické dopady pandemie covid-19. Pomocí interaktivního obsahu ve 3D, virtuální (VR) a rozšířené (AR) realitě mění podobu rekvalifikací dospělých a připravuje je na ekonomiku budoucnosti.
Radan Dolejš
17. 5. 2022
Google na nákupech, chce silnější divizi virtuální reality
V obchodu, který mohl přijít až na miliardu dolarů, Google koupil firmu vyvíjející microLED zobrazovací technologie pro nositelnou elektroniku.
Charlotte Trueman
9. 5. 2022
Víme, kdo má našlápnuto k ovládnutí podnikové rozšířené reality
Nová verze AR brýlí od společnosti Magic Leap nabízí funkce, které je činí ideálními pro pracovní využití.
Mike Elgan
23. 3. 2022
Z Apple Reality se stává realita
Apple je, zdá se, na dobré cestě přijít s virtuálním prostředím pro pracovní schůzky dřív než Meta.
Mike Elgan
23. 2. 2022
Metaverzum je špatný nápad, tvrdí jeden z raných investorů Facebooku
Někdejší mentor Marka Zuckerberga varuje před vznikem virtuálního metaverza.
Redakce
5. 11. 2021
Apple vs Facebook – Souboj o virtuálno
Důvěra je potřeba i ve virtuálním světě. Jak dopadne střet Applu s Metou?
Jonny Evans
3. 11. 2021
Facebook umožní pokročilou spolupráci ve virtuální realitě
Meetingy ve VR sice před sebou mají ještě dlouhou cestu, Facebook chce být průkopníkem – a nabízí řešení, které má rozvoji této spolupráce výrazně pomoci.
Matthew Finnegan
24. 8. 2021
Facebook začíná s testováním reklam ve virtuální realitě
Přestože jeho tvůrce tvrdil, že reklamy zobrazovat nebude, sety Oculus pomalu začínají zobrazovat reklamu. Co na to uživatelé?
Redakce
22. 6. 2021
Apple údajně vyvíjí vlastní chytré brýle
Personální rošáda v Applu naznačuje, že se společnost rozhodla zaměřit na vývoj headsetu pro virtuální a rozšířenou realitu.
Redakce
10. 2. 2021
Top předpovědi pro IT organizace a uživatele pro rok 2021 a další léta
Analytici společnosti Gartner zveřejnili u příležitosti série konferencí Gartner IT Symposium/Xpo 2020 své Top předpovědi pro rok 2021 a následující léta.
Radan Dolejš
10. 11. 2020
Microsoft koupil Bethesdu: Druhá největší herní transakce všech dob
Druhá největší transakce za 7,5 miliard dolarů proběhla ke konci září, když Microsoft koupil studio ZeniMax a s ním i studio Bethesda a přidružené vývojáře.
-ds
22. 9. 2020
Oculus dává ruce pryč od PC, chce se soustředit na samostatná zařízení
Oculus, vlastněný Facebook, vydal populární Oculus Rift (S) a snad ještě populárnější Oculus Quest. Právě na tu druhou, bezdrátovou variantu, se chce dále soustředit.
-ds
18. 9. 2020
Oculus Go skončil, pro VR je to dobrá zpráva
Oculus Go patřil mezi nejlevnější z headsetů pro virtuální realitu. Jeho konec nepřekvapuje, pro trh jako takový je ale dobrý.
-ds
26. 6. 2020
Kombo pro virtuální realitu
Zájem o VR roste. V letošním dubnu bylo ve SteamVR zaznamenáno měsíčně téměř o milion více přihlášených náhlavních sad, čímž se ztrojnásobil předchozí největší měsíční přírůstek. Očekává se, že do roku 2021 bude 25 až 30 % zaměstnanců pracovat…
-rd
8. 6. 2020
Rukavice pro VR dokáže přenést reálné objekty do virtuálního světa
AR a VR společnosti hledají inteligentní řešení, jak přenést reálné věci (třeba tužku) do virtuálního světa, už roky. Nyní přišli vědci z MIT s úctyhodným pokrokem.
David Slouka
4. 6. 2020
Chytré brýle Applu by mohly být pro všechny
Na internet unikly první informace o chytrých brýlích Applu. Překvapivě jednoduchý design by mohl být kompatibilní s dioptrickými skly.
-vt
21. 5. 2020
HTC nabízí zdarma Vive Sync pro vzdálenou spolupráci pomocí VR
Díky nové aplikaci získají firmy i jejich zaměstnanci možnost pořádat schůzky a prezentace ve virtuální realitě napříč kontinenty.
-rd
6. 5. 2020
IdeaSense: V chytrých zařízeních do domácnosti vidí budoucnost až 43 % Čechů
Zatímco k myšlence chytré domácnosti se pozitivně staví 51 % mužů, optimisticky o ní smýšlí jen 34 % žen. Průzkum rovněž odhalil, že třetina Čechů je připravená v budoucnu používat hlasové ovládání.
Zuzana Peroutková Bičíková
24. 3. 2020
1
–
30
/
108
První strana
Předchozí strana
1
2
3
4
Následující strana
Poslední strana
android
apple
google
Hardware
HD World
hry
internet
Microsoft
SMART World
Software
Všechny témata
TIP NA VIDEO
Umělá inteligence ohlídá i třeba kvalitu výroby, říká v coffee breaku Josef Mikuška ze společnosti Konica Minolta
SPECIÁLNÍ PROJEKTY
Ocenění IT produkt roku 2024
Závěrečné kolo soutěže IT produkt roku 2024 zná úspěšné soutěžící
Druhé kolo soutěže IT produkt roku 2024 už zná vítěze
Co píšeme v nejnovějším Computerworldu?
PŘEDPLATNÉ
ČLÁNKY DO MAILU